KASSA-KIOSK APP
ZELF BESTEL & AFREKEN KIOSK APP
VOOR HORECA, AMBACHTEN, DETAILHANDEL & RETAIL
WAAROM EEN KASSA-KIOSK?
Waarom een kassa kiosk?
Klanten bestellen méér. Hoeveel meer? Zo’n 27% meer gemiddeld per bestelling volgens analyse bij verschillende klanten die met de Kassa Kiosk werken.
Wanneer er voldoende kassa kiosken aanwezig zijn, zorgt dit voor minder wachtrijen en vooral minder stress bij de klanten.
Door slim opgebouwde menukeuze heeft de klant zelf de vrijheid om in alle rust de mogelijkheden te ontdekken en is er geen druk of stress waardoor er vaak meer gekocht wordt.
Slim opgebouwde menukeuze stimuleert de klant ook om méér te kopen door extra opties te suggereren.
Het bespaart kassapersoneel. Dit personeel kan ingezet worden in de keuken, bij het opdienen en daar zorgen voor up-selling en andere taken die zorgen voor een nog beter rendement.
Het is ook veiliger op verschillende vlakken.
HEEL VEEL MOGELIJKHEDEN
Kassa kiosken waarbij de klanten:
In alle rust zelf de mogelijkheden ontdekken
Stap per stap zelf kiezen wat ze willen
Zelf afrekenen
Zelf betalen
via betaalterminal met kaart
via payconiq met smartphone
via cashmachine
via Tegoed kaart
via Tegoed polsbandje (RFID, QR)
Ofwel zelf hun tafel kiezen en het wordt aan tafel gebracht, al dan niet door een Service Robot.
Ofwel het gaan afhalen wanneer het klaar is en ze een melding krijgen:
via een sms,
via een buzzer schijf,
via een een afroepscherm, een groot scherm waarop hun ordernummer wordt getoond en de status: preparing, ready.
ook voor u
Het zelf bestellen en zelf afrekenen is intussen gekend door de consumenten /klanten en geniet zelfs de voorkeur bij vele klanten.
In plaats van in de rij te wachten en uiteindelijk de bestelling aan de persoon aan de kassa door te geven, kiest men er graag voor om zelf even via de kiosk de bestelling in te geven en te betalen, om dan - skip the line - de klaargemaakte bestelling op te nemen en snel de zaak te verlaten.
Een ideale oplossing die we in gebruik zien bij veel meer zaken dan enkel hamburger restaurants! Nog enkele voorbeelden van zaken die gebruik maken van kassa-kiosken:
Sushi zaken
Ramen resto’s (Aziatische Soep)
Bakkerij - Chocolatier (foto)
Slagerijen
Ijssalon
Bubble Thee afhaal
Koffiehuizen
Broodjeszaken (belegde broodjes)
Foodtrucks
Pizzeria’s
Culturele centra
...
Minder (of geen) kassa personeel nodig + skip the line
Goed kassa personeel is niet altijd even gemakkelijk te vinden.
Sommige van onze klanten hebben zich zelfs zodanig georganiseerd dat er geen kassa personeel meer nodig is.
De klant bestelt zelf en betaalt zelf via de kassa kiosk. Op dat moment komt het productie ticket op het productie scherm, of uit de productie printer.
De verantwoordelijke voor de productie maakt het bestelde klaar en geeft het aan de klant. Hetzij 'over the counter' bij afhaal, hetzij aan tafel.
Snel, efficiënt en bijzonder gewaardeerd door de klanten.
Skip the line, is een krachtige werkwijze om klanten te behouden en nieuwe klanten te winnen.
Klanten haten het om te wachten.
Klanten houden van snelheid.
Met een kassa kiosk geef je de klant veel meer het gevoel zelf de controle te hebben en minder tijd te verliezen.
Interesse? Vul het formulier hieronder in. We nemen snel contact.