Technische Support

Technische IT support bij u op het bedrijf of online.

Wij helpen u graag.

IT technici verspreid over het land die u kunnen helpen om uw IT-problemen in uw zaak op te lossen, zowel met hardware, software als  het netwerk. 

Problemen met toestellen in uw netwerk? Misschien laat de printer het even afweten, komt een virus de rust verstoren, of is er een update geweest en werkt een toestel niet meer of laat een programma het afweten? 

Voor al uw vragen of problemen met software of hardware kunt u een beroep doen op de experten van FREEPOS™. Dit zonder dat het u een arm en een been kost. Netjes op afspraak. 

Bel: +32 50 950 951

Of stuur een bericht naar: info@freepos.be

Preventie is beter dan spoed interventies. 

"Voorkomen is beter dan genezen," zegt een oud cliché. Daarom kan u ook contact nemen voor een onderzoek. Dan kom we langs om na te gaan hoe uw ICT situatie ervoor staat; welke problemen zich eventueel zouden kunnen voordoen, en hoe we kunnen voorkomen dat er zich problemen voordoen. Als ze zich dan toch voordoen, dat ze zo weinig mogelijk hinder veroorzaken. Een ICT-audit noemen we dit.

GESPECIALISEERDE TECH SUPPORT

Gespecialiseerde TECH support is er ook voor tal van hardware- en softwarecombinaties. 


Gespecialiseerde support voor verschillende software pakketten: 


POS (Point of Sale): 


BEDRIJFSBEHEER



BASIS OS:


CLOUD SUPPORT: